söndag 9 augusti 2009

Simsalabim...









7 kommentarer:

Pigan sa...

Tack för att vi fick vara med på invigningen av erat ljuvliga uterum :)
Purpurfärgen hette filmen jag yrade om.....ingen aning om om det ens finns nåt uterum i den men i min hjärna gör det det.

Eva sa...

Tack själv för trevligt sällskap och jag ska nog rota fram den där filmen för den tror jag finns i lagret av gamla vhs.

Siggan sa...

Värsta pimpningen, kul att följa den i bilder.
Bra avslut på ett väl utfört jobb !!!!

Anonym sa...

Åh. Jag säger bara åh. Va fint. Åh va fint. Love Måddan

Evas blogg sa...

Men tänk, ni fixade det så jättefint utan Ernst!!

Eva sa...

Jaa, värsta pimpningen...Kände mig rätt lyxig till frukost idag, kandelaber och morgonbris som böljar i spetsgardinerna...
Ernst? Känner jag honom? Va? Snygg?

Anonym sa...

Ernst!
Nej du känner inte honom!
Gammal och stygg, dessutom behöver han ett helt tv-team för att få något uträttat.
Glöm Ernst!