tisdag 16 december 2008


Hallå!
I fall jag skulle missa att få iväg ett julkort till någon (inte för att jag vill glömma någon när och kär, utan för att jag har allt för många jag vill komma ihåg och så några till som jag inte riktigt känner men som behöver ett julkort, tror jag), så kommer här ett av mina egna. Från mig till dig!

Rulla dig i julen, frossa i girlanger och pjoller, baka en liten fruktkaka med suckat och hoppa över glöggen. Njut av att handla ett par julklappar, tag god tid på dig och fika nånstans. Släng dig i soffan, dammsug inte, läs ett kilo böcker och pussa på den som kommer närmast.

Välkommen på Nyårsbrakfesten, lillebror och familj, hoppas att det är lika vackert då som nu.

2 kommentarer:

Evas blogg sa...

Alltså vilken bild!!! Du är ju helt makalös på att måla! Stor God Jul kram till Dig!

Anonym sa...

God jul på dej själv och tack för en underbar underbar bild. Himlen brinner. Husen är blå. Gud vare tack. Snart är det ett nytt år!
Kära vän!
Åldras med mig! Det bästa ligger ännu framför oss!
Lövv
Öfre K du vet