söndag 4 januari 2009

Inga kommentarer.

7 kommentarer:

Evas blogg sa...

Intressant. Men kan du inte berätta lite mer om bilden?!!!

Ingemar Edfalk sa...

Inga kommentarer... Det räcker väl.
Eller, som det en gång hände i mitt jobb, en person bråkade på en annan person eftersom person nr.2 inte svarade i telefon. Svaret: - Inget svar är ett svar det med...

Eva sa...

Jaså. Färg blev över då jag målat klart de två tavlor en man beställt.
Jag tänkte: antingen sköljer jag ner det i vasken eller så gör jag en tavla av geggan. Det är jag som sitter där och upptäcker att det inte var som jag tänkt. Det är allt.

Evas blogg sa...

Har du målat i olja eller acryl? Jag gillar kontrasten mellan det mörka och du själv, i klara färger. Skrev ett svar till dig på min blogg, om vi kan ta en lördagsfika på bibblan någon gång framöver.

Eva sa...

Eva: Det är akryl. Jag tar gärna en fika på länsbiblan en lördag, härlig idé!!! Eller var som helst men biblan är ju toppen! Ser att du är med i SkrivPuff också, jag har inte hakat på nån skrividé än men hoppas det blir.

Anonym sa...

och jag är ju alldeles knäpp. På grund av den fina stjärnan började jag associera till Maria och Betlehem och hela mellevitten. "Och..." - blev det inte mer än så här - här sitter jag ensam till slut ändå - tänker jag då jag såg bilden.

Shit - troligen är man mer påverkad av SIG SJÄLV - än man någonsin trodde. Love love love Måddan

Anonym sa...

Ja... Har ställt mig den frågan själv ett antal gånger...

Jag tycker om den där tavlan. För mig får den en helt egen mening, alla former och färger får en speciell betydelse för mig. Vet inte om jag vill dra upp allt det här, ville bara säga att jag tycker om den.