torsdag 13 maj 2010

Mannen läser väderleksrapporten....

....och låter som en domedagsprofet. Förresten vet vi inte om vi har nån hundvakt i sommar, makens motorcykeldelar är på verkstan och vi vet inte om dom hinner hit innan semestern, jag är förkyld och har inte synkat bilderna i tentan ÄN, det finns inga bromsar på min kärringcykel (Kärringcykel är en RIKTIG cykel med bred sadel och utan växlar och bjäfs), förrådet är skitigt och fönstrena oputsade och biblan stängd. Det kommer inte ens nån tidning.

Ja, det var det. Glöm det där med positiva bloggen som tar vara på livet. Man kan inte ens låtsas när det regnar sånt där regn som kletar sig fast istället för att dränka en. Så blir man liksom dubbelt så blöt som annars. Jag kan inte förklara hur det går till, men eftersom jag är delägare i en hund så vet jag ju hur hon blir. Det vill säga dubbelt så blöt.

S U C K !

Det borde vara superläge för städning av förråd, kreativt skrivande och måleri. Möjligen kan detta fixas genom stenhårt arbete med bildpeddan. Kanske det går. Men då får det förbanne mig regna resten av helgen också!

//Sureva

2 kommentarer:

Evas blogg sa...

Här är en till sureva!!!

Eva sa...

Skönt - då är vi två!