söndag 13 juli 2014

Kära Medmänniska...

 ...vad jag har det bra!
Min altan är kök och samlingsplats, det rätta köket är utrivet och väntar nytt fräscht, ungarna (22, 25, 27 och 29) gör roliga saker och vi ser fram emot bra dagar med köksrenovering, häckklippning och farstubromålning. Allt är sånt man bara kan önska sig av ett friskt och rikt liv. I morgon, om jag har tur, har jag fixat foton och vägbeskrivning till vår resa och kan lägga in Rapport från en BMW 2014.
Men först njuta av sommarkväll, god mat, gröna löv, grannens snickrande och alla oändliga dagar jag har kvar. Och på gården står hojen och i Badhusparken bygger man för Yran. Bara roligheter så lång ögat når.

Jaa, det var det, det. Mot nästa!
/E

2 kommentarer:

Evas blogg sa...

Låter härligt! Vad olik dig du är. Har du blonderat håret? Fin är du.

Eva sa...

Tack för det. Jag klippte ju hjälmfrilla innan semestern och när jag beordrade frissan att se till att jag hade nåt som bara kunde tvättas och skakas gjorde hon slingor. Fråga mig inte - det blev helt enkelt bara tjockare.