söndag 11 april 2010

Osope, obädde och ogjort.


Lång lat skön söndag följd av lång lat skön lördag.

Inga läxor gjorda, nu har jag en massa jobb utöver jobbet att fixa på en dryg vecka.
Inga gardiner strukna, nu har jag samma gamla..nä, inte julgardinerna, men nästan.
Inga golv tvättade heller, ingen idé med en hund.
Ingen altan städad, det får vänta tills det är varmare. Städad altan = utomhusmiddag.
Ingen motorcykel provkörd. I fjol frös jag ju fast och maken fick bryta loss mig.

Tja, men jag lever ändå och har hälsan. Åkte till Rödöbron och tog fina bilder på Hemliga Hawaii. I stället.

Skrivoförmågan ligger som ett fett gammalt vaddtäcke över mina tankar som vill ut.
Det är jobbiga perioder. Men om en vecka kanske det är borta...

Hurra för Livet!
//E.

2 kommentarer:

Evas blogg sa...

Och på tisdag ses vi! Längtar. Fin bild :)

Ingemar Edfalk sa...

Bilder påminner om Lars Nylunds akvarellövnigar om du minns dem.